solen skiner och fåglarna kvittrar!

morgon morgon, hoppas ni alla har sovit gott :) Det har iallafall jag gjort den lilla tiden jag har sovit. Av någon konstig anledning så vaknade jag klockan 5 och kunde inte somna om. Jag skyller på att temperaturen i mitt rum då var ungefär 30grader och då är de omöjligt att sova. Eller så kan de bero på att jag sover på all min lediga tid i stort sätt, så nån gång kanske man inte kan sova mer. värt att funderas på :)

Nu sitter jag och kollar på kläder och telefon, verkligen två saker som behövs nu! Men eftersom att jag äger 18 kr, så är de nog så att jag snällt får vänta tills mamma kommer hem, och då beställer jag nog ett par shorts och möjligtvis en t-shirt. Om man äger 18 kr är man i en ekonomisk kris då? eller kanske ekonomiskt oberoende ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0