Attans!

Förlorade precis en wang väska på tradera, det är klart att nån ska hinna dit och bjuda 10 kr högra i sista sekunden. Ingen fara alls!
Det är absolut inte min dag idag, allt har gått emot mig och det bästa av allt, jag har fått någon form av vintersjukan också. Great.

Historia provet imorn känns verkligen inte bra. Har valt att sikta in mig på G delen istället för VG/MVG. Men just nu känns de som att jag ligger nånstans på IG.. Historia är och förblir mitt värsta ämne. (delad plats med religion)

Nu ska jag prata klart med min käresta sen bädda ihop sängen och försöka få mig några timmars sömn. Har varit dåligt om de på senaste tiden. Natti Natti!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0