honey <3

Det här inlägget kommer till 100 procent att handla om min andra halva, Kim larsson. Det är svårt att visa sin uppskattning och all sin kärlek när man bor så pass långt ifrån varandra. Men att förklara mina känslor här hoppas jag kunna ge han ett litet leende på läpparna och några extra hjärtklappningar.

Det var drygt ett år sedan vi blev tillsammans. Det har varit 365 underbara dagar som jag aldrig kommer att glömma. Aldrig någonsin. Under det här året har vi hunnit med så otroligt mycket och det har gått väldigt fort. Det har utan tvekan varit det bästa året i hela mitt liv och jag hoppas verkligen att det blir betydligt fler år. Jag ser en framtid med dig och jag hoppas verkligen att det blir så. Jag längtar efter en egen bostad och få vara i din närhet varje dag.

Det är många som frågar mig hur jag orkar med att ha en kille i norge, hur jag kan vara säker på att han inte är otrogen mot mig osv. För det första så skulle jag klara av att vara tillsammans med kim oavsett om han bodde i afrika, norge eller finland. Jag älskar känslan att sakna en människa och det finns inget bättre än att få träffa han efter en lång tid av saknad. Det gör att man uppskattar tiden med varandra så mycket mer.
Den andra frågan, hur jag kan veta att han inte är otrogen mot mig, det vet jag inte. Jag kan inte vara säker och jag kan inte veta utan det vet bara han själv. Men jag litar på han och jag tror inte att han hade gjort något sånt mot mig.

Efter ett år blir jag fortfarande nervös innan jag ska träffa han, det pirrar i magen många dagar innan han kommer hit kan jag lova. Efter ett år är jag fortfarande som nykär. Jag har aldrig mått så bra som jag gör just nu. Det finns inget jag tycker om så mycket som att få tillbringa en helg med min underbara pojke. Bara att gå på bio,  gå ut och äta eller ligga och se en film uppskattas så otroligt mycket. Han får mig att må bra, det har han alltid gjort. Han hjälper mig när jag har det svårt och det finns ingen plats i hela världen där jag känner mig så trygg som jag gör i hans famn. Varje liten detalj han gör får mig knäsvag.

För mig är du lycka, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0